دریافتـ کد آیکونـ نوار آدرسـ سلنآ کـ ـد

خانوم کجایین دارم میمیرم...














ღ しѺ√乇 نرگس من ღ しѺ√乇

عشق من وجود من معلم مهربونم

خانوم دلم تنگ شده براتون

دوست داشتم پیشتون بودمو همه چی رو میگفتم بهتون....

.دارم میمیرم از غصه......بغض داره منو میکشه....

.خانوم دلم گرفته....بخدا دیگه تحمل ندارم......

همین%



برين ادامه

نظرات شما عزیزان:

رومینـــــــــا
ساعت11:01---25 آذر 1393
دیروز سوار یه تاکسی شدم دیدم

رو داشبوردش نوشته “به یاد مریم”. . .


به راننده گفتم داداش فضولی نباشه قضیه این مریم چیه ؟؟؟
گفت عشقم بود ولم کرد


من پیش خودم فک کردم اگه ماشین خریدم باید رو داشبورد ماشینم


یه طومار دو متری بزنم تا آمار شکست عشقی هایی

که خوردمُ بنویسم!!!


رومینـــــــــا
ساعت10:58---25 آذر 1393
سلاااااااااااااااااااام آجــــــــــــــــــی دلم برات تنگیده..خیییییییییییییییلی..زود بیا پیشم....گگگگ

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





یک شنبه 9 آذر 1393برچسب:,| 16:41 |✿حانیـــہ✿|

[-Design-]